fredag 8 april 2011

han har varit sån här sedan bingon i onsdags

Akryl på kartong, 18X18cm

3 kommentarer:

  1. Haha, den här var ju för underbar! Bingo har sannerligen underlig inverkan på folk och fä :P

    ...kan man vara bingomissbrukare? Det ser tämligen ut som om det är den vägen "lillen" är på väg till.

    SvaraRadera
  2. Undrar en smula vilken sorts bingo det handlar om och om det finns någon möjlighet, att jag kanske skulle kunna få följa med? Verkar onekligen mer spännande, än de bingoaftnar jag deltagit i :)

    SvaraRadera
  3. Ladynight: Hehe tack! Ja, man blir lite nyfiken på va det var som hände där på bingon. Han ser onekligen ganska påstridig ut. Jag är inte säker på att det är själva spelet som gjort honom sån..hm..han kanske träffade någon där? Eller upplevde något men vet inte riktigt själv varför han är så uppspelt? Jag brukar oftast komma fram till att det är bäst att inte fråga för mycket, är inte helt säker på att jag vill höra svaren ^^

    Tobias: Jag vet inte själv va det är för ställe de har varit på, vågar inte fråga. Men om du följer med nästa gång så gör jag det också!

    SvaraRadera